Μια διευκρίνηση

Το «Εσύ κι εγώ – A foolish Story» είναι μια ιστορία δική μου.
Μην με ρωτάτε αν είναι αληθινή ή όχι. Δεν έχει καμμία σημασία.
Διαβάστε την…..αν θέλετε σχολιάστε. Όλα τα σχόλια ήταν πάντα ευπρόσδεκτα από εμένα.

Εκεί που την είχα αναρτήσει πριν βρεθώ σε αυτό το χώρο, σε πολλούς θύμισε κάποιες δικές τους καταστάσεις. Άλλοι προσπαθούσαν να τις ξεχάσουν, άλλοι χαμογελούσαν νοσταλγικά.

Δεν έχει σημασία αν το έζησε κάποιος αυτό.

Γιατί ακόμα κι αν μια σχέση χρειάζεται δύο για να ζήσει, αυτή εδώ η σχέση μοιάζει να έζησε για χάρη του ενός και μόνο.

Κι αυτό δεν είναι σχέση, είναι αρρώστεια.

2 Σχόλια to “Μια διευκρίνηση”

  1. Τη διάβασα το πρωί (μου).

    Η μονόπλευρη αγάπη είναι αρρώστεια, ιδίως όταν κάποτε υπήρχε ανταπόκριση.

    Καλο βράδυ. Θα την ξαναδιαβάσω απόψε (μου) με μουσική και κρασί.

  2. Σε ευχαριστώ Λύσιππε…

    Αναρωτιέμαι μόνο… Γιατί να διαβάσεις κάτι για δεύτερη φορά;

    :ο)


Σχολιάστε