Το πρωινό (Reloaded!)

..ξεκίνησε δύσκολα. Και παρά τις αναποδιές, επιμένω να αντιστέκομαι.

Έχετε να μου πείτε καμιά αισιόδοξη κουβέντα; Περισσεύει κανένα χαμόγελο να μου στείλετε;

Ξέρετε τι κάνατε;
Χωρίς κανένα λόγο μπήκατε στον κόπο, μου χαμογελάσατε και είπατε μια γλυκιά κουβέντα…
Σε μένα…
Μία άγνωστη..
Μία ξένη…..

Έτσι απλά γιατί δήλωσα πως είχα μια δύσκολη μέρα που φάνηκε από το ξεκίνημά της…

Και την κάνατε πανέμορφη….

Ευχαριστώ πολύ όλους σας…..

11 Σχόλια to “Το πρωινό (Reloaded!)”

  1. :)))))))

    Πολλά.

    Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο.

  2. Πολλά χρωματιστά χαμόγελα Ναταλία μου…
    Να περνάς όμορφα!

  3. Και εσύ τι κάνεις? Φόρεσε το καλύτερο σου χαμόγελο, επένδυσε το με μεγάλη αισιοδοξία, βάλε και 3/4 θετική σκέψη και όλα θα αλλάξουν.
    Την καλημέρα μου και ένα χαμόγελο σου στέλνω.

  4. Πιάσε 🙂

  5. Μια χαρά είσαστε!
    Χαμογελάστε και απάνω της!
    [Της ζωής, που πολλές φορές μας πουλάει «τσάμπα μαγκιά»].
    Κι από χαμόγελα,
    όσα θέλετε!
    [Αλλά να μην ξεχνάτε να
    και εσείς
    χαμογελάτε
    για να μην
    το πράγμα
    μπλέκει!]

    Άϊντε, καλό ΣαββατοΚαιΚύριακο!

  6. :)))))
    polla xamogela
    koita ton ilio pou elege kai ena paidiko tragoudaki, kai ola tha pane kala 🙂

  7. Ένα;;; Πολλά!!! Αν είναι να νιώσεις καλά, να χαμογελάω όλη μέρα…

    🙂 x 1000

  8. «Everything is okay in the end. If it’s not okay, then it’s not the end»

    :)Δεν σε ξέρω, αλλά στο δρόμο χαμογελάμε και σε αγνώστους καμιά φορά..

  9. Σας ευχαριστώ όλους…
    Νάστε καλά…
    Αλήθεια, συνειδητοποίησε κανείς σας τι ακριβώς κάνατε;

    Την δική μου απάντηση θα την δώσω σε λίγο…

  10. Πάρε μερικά και απο μένα :)))))))))

  11. Εεεεεεεεεέφτασε….

    Καλημέρα δεν πρόλαβα να πω, εύχομαι ένα όμορφο χαμογελαστό βράδυ, κι ένα ηλιόλουστο σαββατοκύριακο.

    Σ;)))


Σχολιάστε